|
Egzamin na kartę rowerową
![]() 17 czerwca 2025 r. uczniowie naszej szkoły pomyślnie zdali egzamin na kartę rowerową. Zanim jednak przystąpili do egzaminu praktycznego, wykazali się wiedzą z zakresu przepisów ruchu drogowego zdając test wiedzy. Więcej...Spotkanie z policją
![]() 10 czerwca szkołę odwiedziła asp. szt. Karolina Przybyłowicz. W spotkaniu wzięły udział klasy IIII, IV, V i VIA. Tematem spotkania było szeroko rozumiane bezpieczeństwo, w tym zagrożenia i konsekwencje stosowania... Więcej...Drugi semestr pełen naukowych czarów!
![]() W klasie trzeciej od stycznia znów co miesiąc zamienialiśmy się w małych naukowców. Nowy semestr zaczęliśmy z... pędem! Nasz balon – nadmuchany własnymi siłami i wypuszczony – pokazał, co to znaczy... Więcej...Klasy 4a i 4b na biwaku w Borzechowie
![]() W dniach 5 i 6 czerwca 2025 r. klasy 4a i 4b wzięły udział w biwaku w Borzechowie. Uczniowie zostali podzieleni na dwie drużyny, które rywalizowały ze sobą w licznych... Więcej...Klasy I w Zagrodzie Kociewskiej
![]() 3 czerwca uczniowie klas I wzięli udział w wycieczce do Zagrody Kociewskiej w Godziszewie. Dzieci miały możliwość obcowania z naturą, karmienia zwierząt gospodarskich, zabawy na świeżym powietrzu. Więcej...Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…
![]() Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. Więcej...Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…
![]() Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział... Więcej... |
W październiku i listopadzie grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w ogólnopolskim turnieju gier komputerowych online, który odbył się w ramach projektu „PREDATOR GAMES. Turniej został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz licznych firm m.in. z branży informatycznej.
Zawody miały na celu rozwijanie umiejętności współpracy zespołowej, logicznego myślenia oraz refleksu w grze. Uczniowie rywalizowali w popularnych grach takich jak Szachy, Rocket League oraz Fortnite, w których uczestnicy musieli wykazać się zarówno szybkością, jak i strategicznym myśleniem.
Rywalizacja naszych uczniów w poszczególnych rozgrywkach przebiegała ze zmiennym szczęściem, ale najważniejsza była dobra zabawa. Uczniowie którzy stali się „ambasadorami turnieju” otrzymali w zamian wybrane przez siebie wartościowe nagrody: słuchawki lub klawiatury gamingowe.
Udział uczniów w takim wydarzeniu pozwala na rozwijanie pasji związanych z nowymi technologiami, a także na kształtowanie umiejętności pracy w zespole oraz odpowiedzialności.
Turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem, a jego organizacja cieszyła się pozytywnymi opiniami. Z pewnością takie inicjatywy staną się stałym punktem w kalendarzu naszych szkolnych wydarzeń.