• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Uczniowie klas 1-3 uczestniczyli w warsz…

Uczniowie klas 1-3 uczestniczyli w warsztatach organizowanych przez fundację „Kociewiacy dla hospicjum”

9 kwietnia uczniowie z klas 1-3 uczestniczyli w warsztatach organizowanych przez fundację „Kociewiacy dla hospicjum”. Warsztaty miały na celu nie tylko rozwijanie kreatywności, ale także naukę empatii i solidarności.

Więcej...

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną

Konkurs na najciekawszą grę logopedyczną zorganizowano w ramach obchodów Europejskiego Dnia Logopedy. Uczniowie wykazali się zaangażowaniem i niezwykłą kreatywnością, a ich wykonanie mile nas zaskoczyło. Wszystkie gry z pewnością uatrakcyjnią...

Więcej...

Uczniowie klasy 4b wcielili się w postac…

Uczniowie klasy 4b wcielili się w postaci z komiksu

W ramach żywej lekcji języka polskiego uczniowie klasy 4b wcielili się w postaci z komiksu „Kajko i Kokosz. Szkoła latania”. Dzieci przygotowały stroje inspirowane bohaterami serii Janusza Christy, a następnie...

Więcej...

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ram…

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować"

3 kwietnia w naszej szkole odbyło się szkolenie nauczycieli powiatu starogardzkiego z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Szkolenie prowadzili instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować".

Więcej...

Przeszkolili nas instruktorzy WOŚP w ram…

3 kwietnia w naszej szkole odbyło się szkolenie nauczycieli powiatu starogardzkiego z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Szkolenie prowadzili instruktorzy WOŚP w ramach akcji "Ratujemy i Uczymy Ratować".  "Ratujemy i Uczymy...

Więcej...

Światowy Dzień Muffinka

Światowy Dzień Muffinka

Z inicjatywy klasy 4a obchodziliśmy w szkole nietypowe święto: Światowy Dzień Muffinka. Muffinki, znane również jako babeczki, pochodzą z Anglii, gdzie powstały na przełomie X i XI wieku. Początkowo stanowiły...

Więcej...

Światowy Dzień Muffinka

Z inicjatywy klasy 4a obchodziliśmy w szkole nietypowe święto: Światowy Dzień Muffinka. Muffinki, znane również jako babeczki, pochodzą z Anglii, gdzie powstały na przełomie X i XI wieku. Początkowo stanowiły...

Więcej...

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu

2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Celem akcji jest zwiększenie świadomości społecznej na temat autyzmu oraz zwrócenie uwagi na potrzebę większej empatii i tolerancji dla odmiennych możliwości i potrzeb...

Więcej...

Konkurs InstaLogik

Konkurs InstaLogik

Gratulujemy wiedzy, pasji i motywacji naszym uczniom! Filip Cerowski 5C oraz Dominik Głodek 7A Konkurs InstaLogik VI edycja 2024/2025

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour