• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Drugi semestr pełen naukowych czarów!

Drugi semestr pełen naukowych czarów!

W klasie trzeciej od stycznia znów co miesiąc zamienialiśmy się w małych naukowców. Nowy semestr zaczęliśmy z...  pędem! Nasz balon – nadmuchany własnymi siłami i wypuszczony – pokazał, co to znaczy...

Więcej...

Klasy 4a i 4b na biwaku w Borzechowie

Klasy 4a i 4b na biwaku w Borzechowie

W dniach 5 i 6 czerwca 2025 r. klasy 4a i 4b wzięły udział w biwaku w Borzechowie. Uczniowie zostali podzieleni na dwie drużyny, które rywalizowały ze sobą w licznych...

Więcej...

Klasy I w Zagrodzie Kociewskiej

Klasy I w Zagrodzie Kociewskiej

3 czerwca uczniowie klas I wzięli udział w wycieczce do Zagrody Kociewskiej w Godziszewie. Dzieci miały możliwość obcowania z naturą, karmienia zwierząt gospodarskich, zabawy na świeżym powietrzu.

Więcej...

Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomoc…

Dzień Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej

Klasy 4a i 4b wzięły udział w uroczystych obchodach Dnia Dziecka w Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim.

Więcej...

Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''…

Rozstrzygnięcie konkursu plastycznego ''WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU''

Wiosna to pora roku, która inspiruje do twórczości plastycznej. Wszystko staje się kolorowe i pachnące. W tegorocznym wiosennym konkursie plastycznym pt. „WIOSENNY PEJZAŻ NA KOCIEWIU‘’ zorganizowanym przez wychowawców świetlicy wzięło udział...

Więcej...

Tworzymy animacje poklatkowe w programie…

Uczniowie klasy 5C nie nudzą się na lekcjach informatyki:-) Tworzymy animacje poklatkowe w programie PIVOT. Aplikacja nie posiada funkcji tweeningu, cały proces jest prosty i intuicyjny, a jednocześnie atrakcyjny dla ucznia....

Więcej...

Akcja "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI…

Akcja "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI"

Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w naszą akcję "KAWIARENKA DLA DWÓJECZKI"! Dzięki pomocy rodziców, uczniów i nauczycieli wszystko wyszło wspaniale – atmosfera była cudowna, a stoły uginały...

Więcej...

Świetliki, klasa 2 b i wszystkie dzieci …

Świetliki, klasa 2 b i wszystkie dzieci składają serdeczne życzenia wszystkim Mamom

Kochane Mamy! Z okazji Waszego święta życzenia płyną prosto z serca: zdrowia, uśmiechu i dużo radości, spełnienia marzeń i wielkiej miłości! Dziękujemy za Waszą troskę i codzienną opiekę, za ciepły uśmiech i pomocną rękę. Jesteście dla nas...

Więcej...

Barwy empatii - konkurs plastyczny i lit…

Barwy empatii - konkurs plastyczny i literacki

25 maja odbył się piknik dla pacjentów i ich rodzin Fundacji Kociewiacy dla Hospicjum, kończący akcję Kolorowe Łąki dla Hospicjum. Podczas wydarzenia wystąpili uczestnicy konkursu muzycznego, a także zostały wręczone nagrody...

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour