|
Klasa 3b przygotowała wyjątkowe upominki…
W klasie 3b w piątek panowała prawdziwie twórcza atmosfera! Z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka uczniowie z zapałem przygotowywali wyjątkowe upominki – konfitury uczuć. Więcej...Sukces w XXXIII Kociewskim Konkursie Pla…
Uczeń klasy 7c Filip Bieliński zajął I miejsce w XXXIII Kociewskim Konkursie Plastycznym na Najciekawszą Szopkę Bożonarodzeniową w kategorii klas VII - VIII szkół podstawowych oraz Wyróżnienie w XXXIII Konkursie Plastycznym na Kociewską Kartkę Pocztową o Tematyce... Więcej...Obejrzeliśmy przedstawienie teatralne …
13 grudnia 2024 r. uczniowie klas 4-6 wzięli udział w przedstawieniu "W 80 dni dookoła świata" Teatru Muzycznego Forte w kinie Sokół. Więcej...Świąteczna magia w klasie 2c!
12 grudnia uczniowie klasy 2c wraz z rodzicami wzięli udział w pełnych radości i kreatywności warsztatach świątecznych „Magia Świąt”. Podczas tego wyjątkowego spotkania powstawały przepiękne ozdoby i stroiki, które wprowadziły... Więcej...Mikołaj moich marzeń
11 grudnia klasy 2a i 2c miały okazję uczestniczyć w wyjątkowych Mikołajkach zorganizowanych przez Straż Miejską w Starogardzie Gdańskim. Atmosfera była magiczna, a atrakcji nie brakowało! Dzieci odwiedził sam Święty... Więcej...Wzięliśmy udział w ogólnopolskim turniej…
W październiku i listopadzie grupa uczniów naszej szkoły wzięła udział w ogólnopolskim turnieju gier komputerowych online, który odbył się w ramach projektu „PREDATOR GAMES. Turniej został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji... Więcej...Konkurs plastyczny "Rodzina łączy p…
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w konkursie plastycznym "Rodzina łączy pokolenia" organizowanym w ramach Starogardzkich Dni Rodziny 2024r. Nagrodzeni uczniowie z naszej szkoły to: Cezary Kobiela, Kalina Meka oraz Liliana... Więcej... |
Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”
Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.
Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.
O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE
Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)
KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.
Link do projektu Bezpieczna Szkoła: www.bezpieczna-szkola.com
Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)
Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)
Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)
Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)
Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)
Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)
Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)
Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)
Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)
Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)
Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)