|
|
Jesienny Bal Integracyjny w klasie 3c
Jak co roku w klasie 3c odbył się Jesienny Bal Integracyjny. W sali panowała wyjątkowa atmosfera – dzieci bawiły się przy dźwiękach muzyki, uczestniczyły w grach,konkursach i wspólnych tańcach. Nie... Więcej...W HOŁDZIE NIEPODLEGŁEJ: SZKOLNE OBCHODY …
![]() Dzień 7 listopada 2025 roku zapisał się w kalendarzu naszej szkoły jako niezwykły dzień refleksji, edukacji i wspólnego świętowania patriotyzmu. Cała społeczność szkolna z dumą i zaangażowaniem wzięła udział w... Więcej...Uczniowie klas II w akcji "Śniadani…
![]() Uczniowie klas II z ochotą i wielkim zaangażowaniem wzięli udział w Ogólnopolskiej Akcji "Śniadanie Daje Moc", przygotowując pyszne i zdrowe śniadanie. Na talerzach pojawiło się pełnoziarniste pieczywo, smakowite warzywa, soczyste... Więcej...Nasza szkoła uczy się uczyć się!
![]() W roku szkolnym 2025/2026 nasza szkoła realizuje ogólnopolski projekt edukacyjny „Uczę się uczyć się”. Jego celem jest wzmacnianie kompetencji uczniów w zakresie efektywnego uczenia się – poprzez poznawanie i praktyczne... Więcej...Uczniowie klas 5b, 6b i 6c tworzą mroczn…
![]() Uczniowie klas 5b, 6b i 6c przenieśli się do świata grozy i tajemnic. Podczas zajęć języka polskiego tworzyli mrożące krew w żyłach opowiadania – w ciemnej sali, przy blasku latarek… Więcej...Klasy 5a i 5b z wizytą w Komendzie Powia…
![]() W ramach innowacji pedagogicznej „Otwórz drzwi do przyszłości – poznaj zawody” uczniowie klas 5a i 5b odwiedzili Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim. Podczas wizyty uczniowie zapoznali się... Więcej...Klasa 5b na "Placu Broni"
![]() Uczniowie klasy 5b wykonali makiety Placu Broni różnymi technikami plastycznymi w ramach omawiania lektury „Chłopcy z Placu Broni”. Więcej...Klasy ósme tworzą modele wulkanów
![]() Uczniowie klas ósmych po zajęciach geografii poświęconych zjawiskom wulkanicznym postanowili wcielić się w rolę małych geologów i konstruktorów. Więcej...Hobbici, trolle, gobliny, elfy w klasie …
![]() Uczniowie klasy 6b wcielili się w postacie z powieści „Hobbit, czyli tam i z powrotem” J.R.R. Tolkiena. Nie tylko przygotowali przemówienia, w których przedstawiali się jako bohaterowie książki – hobbici,... Więcej...Uczniowie klasy 3c zamienili się w małyc…
![]() Uczniowie klasy 3c zamienili się w małych naukowców i przygotowali syrop z cebuli – naturalne lekarstwo na jesienne przeziębienia. Podczas zajęć poznali tajniki zdrowego odżywiania, eksperymentowali z warzywami i… dzielnie... Więcej... |
W roku szkolnym 2013-2014 klasa IIIa przystąpiła do programu „Śniadanie daje moc” wspólnie z zaproszonym dietetykiem medycznym, lekarzem i piekarzem. Aktywnie uczestniczyła w akcji zbierania elektrośmieci. Uczeń tej klasy Kacper Bonk zebrał największą ilość punktów i w nagrodę Rada Rodziców sfinansowała jego udział w wycieczce do Władysławowa i Helu. Klasa uczestniczyła w szkolnym konkursie ortograficznym klas III. Przedstawiciele klasy reprezentowali szkołę w konkursie ekologicznym, regionalnym i języka angielskiego.
W ramach realizacji kręgów tematycznych odwiedziliśmy zakład krawiecki, pojechaliśmy na zajęcia w Grodzisku w Owidzu oraz do najnowocześniejszego w naszym rejonie zakładu utylizacji odpadów w Starym Lesie. Największym przeżyciem dla dzieci była niewątpliwie wizyta w Przystanku św. Mikołaja w Drzewinie.
Klasa aktywnie uczestniczyła we wszystkich akcjach charytatywnych; zbiórce nakrętek, pieniędzy w ramach akcji „Góra grosza”, zbiórce makulatury oraz pomocy dla schroniska.
Dzieci chętnie uczęszczały na zaproponowane przez szkołę zajęcia pozalekcyjne; muzyczne, plastyczne, sportowe, Akademię Siatkówki, matematyczne, teatralne, języka angielskiego oraz Odyseję umysłu. Ażeby stworzyć wszystkim uczniom warunki do odniesienia sukcesu zorganizowaliśmy Klasowy Dzień Teatru, w czasie którego dzieci mogły zaprezentować efekty swojej pracy –przygotowane indywidualnie lub grupowo scenki teatralne.
W celu pobudzania aktywności nawet najbardziej nieśmiałych dzieci oraz działań twórczych utworzyliśmy „Klasową Akademię Młodego Pisarza”, zachęcając do dostrzegania w swoim otoczeniu coraz więcej nowych rzeczy, zakładając jednocześnie, że każda propozycja i sąd są akceptowane. Dodatkowo uczniowie zdolni otrzymywali na każdy tydzień dodatkowe, nietypowe zadania.