|
|
Akcja Rowerowa "Kręcę ze szkołą…
![]() Tak tak, nasza Pani Dyrektor też kręci na rowerze. Również pierwszaki z klasy B - choć w okrojonym składzie nie dają się grypie, kręcą więc dla zdrowia, kondycji i uśmiechu, a... Więcej...IV Spotkanie Mikołajkowe
![]() Wczorajsze IV Spotkanie Mikołajkowe znów pokazało, że kiedy nasza szkolna społeczność spotyka się w jednym miejscu, robi się naprawdę magicznie. Więcej...Klasy trzecie wybrały się do kina na świ…
![]() Dzisiaj klasy trzecie wybrały się do kina na świąteczny film pt. "Mysz-masz". Dzieci z dużym zainteresowaniem śledziły losy bohaterów, reagując żywiołowo na wydarzenia na ekranie. Więcej...Świąteczne warsztaty klas II w Miejskiej…
![]() Z okazji mikołajek uczniowie z klas II odwiedzili Miejską Bibliotekę Publiczną w Starogardzie Gdańskim, gdzie czekały na nich bardzo ciekawe warsztaty o tematyce świątecznej. Więcej...Uczniowie klas II uczestniczyli w Mikoła…
![]() Uczniowie klas II mieli okazję uczestniczyć w Mikołajkowym Festiwalu Koszykówki 2025, organizowanym przez Gama Akademia Koszykówki. Więcej...Warsztaty świąteczne i warsztaty szycia …
![]() Uczniowie klas 5 i 7 wzięli dziś udział w wyjątkowych zajęciach, podczas których przygotowywali kartki świąteczne, listy do Mikołaja oraz świąteczne ozdoby, a starsi uczniowie uczyli się podstaw szycia. Było twórczo,... Więcej...Mikołajki w klasie 1b
![]() 5grudnia w naszej klasie panowała wyjątkowo radosna, świąteczna atmosfera. Uczniowie przyszli do szkoły w pięknych, świątecznych akcentach – mikołajkowych czapkach, sweterkach i reniferowych opaskach. Więcej... |
W ramach projektu Widzę, doświadczam, rozumiem pani Ewelina prowadzi terapię integracji sensorycznej połączoną z terapią ręki. Terapia integracji sensorycznej określana jest mianem naukowej zabawy. Podczas sesji dziecko huśta się w hamaku, toczy w beczce, jeździ na deskorolce czy balansuje na kołysce. Przez zabawę przyjemną i interesującą dla dziecka dokonuje się integracja bodźców zmysłowych oraz doświadczeń płynących do ośrodkowego układu nerwowego, co pozwala
na lepszą organizację działań.
Zajęcia mają wpływ na organizację wrażeń sensorycznych . Oznacza to, że mózg, otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów (wzrok, słuch, równowaga, dotyk, czucie ruchu-kinestezja) dokonuje ich rozpoznania, segregowania i interpretacji oraz integruje je z wcześniejszymi doświadczeniami. Na tej podstawie mózg tworzy odpowiednią do sytuacji reakcję adaptacyjną- ruchową jak i myślową. Integracja sensoryczna jest procesem, dzięki któremu mózg otrzymując informację ze wszystkich systemów zmysłowych dokonuje ich segregacji, rozpoznania, interpretacji i integracji z wcześniejszymi doświadczeniami.
Więcej informacji na temat terapii integracji sensorycznej:
www.integracjasensoryczna.org.pl
www.pstis.pl