• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Dzień Kundelka

Dzień Kundelka

Zakończenie zbiórki na rzecz schroniska w związku z Dniem Kundelka  Dziękujemy całej społeczności szkolnej za okazane serce!

Więcej...

Klasa 3b obchodziła Dzień Gier Planszowy…

Klasa 3b obchodziła Dzień Gier Planszowych

Klasa 3b obchodziła Dzień Gier Planszowych. Każdy uczeń mógł przynieść swoją ulubioną grę, a następnie wszyscy dobrali się w mniejsze grupy i wspólnie grali. Dzieci z zaangażowaniem uczestniczyły w rozgrywkach, które dostarczyły...

Więcej...

Wyjazd edukacyjny klas VIII do Arboretum…

Wyjazd edukacyjny klas VIII do Arboretum w Wirtach

Uczniowie klas ósmych Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 wzięli udział w wyjeździe edukacyjnym do Arboretum i Ogrodu Dendrologicznego w Wirtach – najstarszego ogrodu tego typu w Europie.

Więcej...

Gala wręczenia „Talenciaków” w PSP nr 2

Gala wręczenia „Talenciaków” w PSP nr 2

W naszej szkole odbyła się uroczysta Gala wręczenia Talenciaków PSP nr 2, zorganizowana w ramach obchodów Dnia Edukacji Narodowej, przypadającego 14 października. Było to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego doceniliśmy talenty,...

Więcej...

Uczniowie klas pierwszych jak prawdziwi …

Uczniowie klas pierwszych jak prawdziwi naukowcy w laboratorium

W czwartek, 9 października, uczniowie klas pierwszych pojechali na swoją pierwszą wyczekiwaną wycieczkę! Celem podróży była Stacja Dobrego Czasu w Tczewie, miejsce, które obiecywało nie tylko edukację, ale i mnóstwo...

Więcej...

Projekty inspirowany lekturą „Latarnik” …

Projekty inspirowany lekturą „Latarnik” Henryka Sienkiewicza

Klasa 7b przygotowała na lekcje języka polskiego niezwykłe projekty i opisy latarni morskich, inspirowane lekturą „Latarnik” Henryka Sienkiewicza. Uczniowie wykazali się ogromną kreatywnością – ich modele nie tylko zachwycają wyglądem,...

Więcej...

Warsztaty sensoryczne w Eureka Kids

Warsztaty sensoryczne w Eureka Kids

2 października 2025 roku uczniowie klasy 3c wzięli udział w ciekawych warsztatach sensorycznych w Eureka Kids. Podczas zajęć dzieci rozwijały zmysły, kreatywność oraz zdolności manualne, biorąc udział w różnorodnych aktywnościach...

Więcej...

Uczniowie klasy 7a wzięli udział w obrzę…

Uczniowie klasy 7a wzięli udział w obrzędach "Dziadów cz. II"

Klasa 7a przeniosła się na lekcjach języka polskiego w świat romantyzmu! Uczniowie wzięli udział w obrzędzie "Dziadów cz. II". Przebrani za postacie z dramatu wcielili się w role i odczytali...

Więcej...

IV Szkolny Turniej Rummikub już za nami!

IV Szkolny Turniej Rummikub już za nami!

IV Szkolny Turniej Rummikub już za nami! We wtorek 30 września 2025r. rywalizowało ze sobą aż 31 fanów Rummikuba. Kolejny raz przekonaliśmy się, że Rummikub to gra, dlaktórej wiek nie...

Więcej...

Kreatywne projektowanie - zajęcia z wyko…

Kreatywne projektowanie - zajęcia z wykorzystaniem klocków LEGO

Kreatywne projektowanie - zajęcia z wykorzystaniem klocków LEGO w ramach projektu "Pozytywne Wsparcie" przyniosły uczniom klasy 3a ogrom radości i wspaniałej zabawy - na pewno wrócimy do LEGO nie raz.

Więcej...

Baśniowy język polski

9 i 10 marca w klasie 4a na języku polskim odbyły się wyjątkowe baśniowe lekcje. Uczniowie dowiedzieli się o zbliżającym się wydarzeniu poprzez zaproszenia, które otrzymali na początku tygodnia. W czwartek zostali podzieleni na baśniowe drużyny - "Kopciuszek", "O rybaku i złotej rybce", "Jaś i Małgosia", "Czerwony Kapturek", " Królewna Śnieżka", "Rozszpunka". W ramach tych zespołów wykonywali różnorakie wyzwania. Zaczęło się od poszukiwania magicznych piór na terenie sali i wymienienia ich na list od dobrej wróżki z następnymi wskazówkami. Następnie odbył się "Przymiotnikowy bieg baśniowy" podczas którego zadaniem drużyn było znalezienie baśniowych przymiotników i przeniesienie ich na czas do wyznaczonego miejsca. Kolejnym wyzwaniem uczniów było odgadnięcie przez reprezentanta grupy po dotyku jaki magiczny przedmiot znajduje się w tajemniczym pudełku. Podczas piątkowych wyzwań uczniowie mieli za zadanie wykonać portret unikalnego fantastycznego bohatera baśniowego oraz jego magicznego atrybutu. Po pracy na czas (10 min) nad rysunkiem uczniowie dokonali prezentacji swoich dzieł. Kolejne zadanie dla baśniowych odkrywców to kalambury, podczas których zadaniem uczniów było pokazanie charakterystycznych ważnych dla baśniowej fabuły elementów. Ostatnim z zadań było "Ortograficzne bingo baśniowe". Uczniowie uzupełnili samodzielnie karty liczbami od 1 do 25 i podczas losowania notowali pod właściwym numerem baśniowe trudności ortograficzne. Ostatecznym zwycięzcą rozgrywki okazały się uczennice z drużyny "Królewny Śnieżki" - Eliza, Ania, Wiktoria i Kinga. Nagrodą była magiczna fasolka.

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour