• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Święto Niepodległości

Święto Niepodległości

Odebranie niepodległości, przejęcie ziem polskich przez zaborców, odrodzenie Polski, taniec z flagą - tak uczniowie zaprezentowali te ważne wydarzenia z historii Polski, które wszyscy oglądali z zaciekawieniem i wzruszeniem.

Więcej...

Pasowanie uczniów klas pierwszych

Pasowanie uczniów klas pierwszych

Tradycją naszej szkoły jest, że najmłodsi uczniowie w październiku przeżywają swoją pierwszą ważną uroczystość, jaką jest pasowanie na ucznia pierwszej klasy. 

Więcej...

Europejski Dzień Języków Obcych

Europejski Dzień Języków Obcych

Dnia 19 października obchodziliśmy w naszej szkole Europejski Dzień Języków Obcych. Z tej okazji mogliśmy obejrzeć przedstawienie, którego głównym celem było zachęcenie do nauki języków obcych.

Więcej...

Dzień dysleksji

Dzień dysleksji

     11 października nasza szkoła uczestniczyła w grze terenowej „Nie daj się dysleksji”.  Drużyny zebrały się przed Ratuszem Staromiejskim na Rynku i po otrzymaniu koperty z instrukcjami wraz z...

Więcej...

Wycieczka do osady słowiańskiej w Sławut…

Wycieczka do osady słowiańskiej w Sławutowie

Dnia 6 października 2022 roku uczniowie z klas 7a, 7b, 6b, 5b, 4a wzięli udział w wycieczce do osady słowiańskiej w Sławutowie, gdzie odbyli prawdziwą podróż do przeszłości.

Więcej...

Uroczysta przysięga wojskowa na starogar…

Uroczysta przysięga wojskowa na starogardzkim Rynku

 30 września 2022 roku uczniowie klasy 7 a i 8 b uczestniczyli w uroczystości zaprzysiężenia żołnierzy. Na Rynku w Starogardzie Gdańskim o godz. 10:00 odbyła się uroczysta przysięga wojskowa.

Więcej...

II miejsce w Igrzyskach Badmintona Młodz…

II miejsce w Igrzyskach Badmintona Młodzieży Szkolnej chłopców

     Kolejny sukces, tym razem w zawodach Młodzieży Szkolnej w badmintonie chłopców. Nasi uczniowie: Jakub Prabucki i Mateusz Gwizdała zajęli drugie miejsce. Gratulujemy!

Więcej...

II miejsce w Igrzyskach Badmintona Młodz…

II miejsce w Igrzyskach Badmintona Młodzieży Szkolnej dziewcząt

     Nasze uczennice: Julia Truchlińska i Nadia Szymańska zajęły II miejsce w Igrzyskach Badmintona Młodzieży Szkolnej na szczeblu międzyszkolnym.

Więcej...

Próbna ewakuacja szkoły

Próbna ewakuacja szkoły

23 września w naszej szkole odbyła się próbna ewakuacja. Dziękujemy wszystkim obecnym podczas próby ewakuacji za jej sprawne przeprowadzenie.

Więcej...

Akcja Sprzątanie Świata 2022

Akcja Sprzątanie Świata 2022

     W piątek 16 września nasza szkoła uczestniczyła w akcji Sprzątanie świata. Tegoroczne hasło akcji brzmiało Wszystkie śmieci są nasze. Pierwsza Akcja Sprzątania Świata w Polsce odbyła się w...

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour