• 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 4
  • 5
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Sukces naszych uczniów w miejskiej grze …

Sukces naszych uczniów w miejskiej grze terenowej

     8 listopada nasi uczniowie odebrali nagrodę za zajęcie II miejsca w miejskiej Grze terenowej organizowanej przez Młodzieżową Rade Miasta, która odbyła się 27 października. Gra zapewniła uczniom wspaniałą...

Więcej...

Magia w szkole

Magia w szkole

     5 listopada gościliśmy w naszej szkole artystów magików z Odessy na Ukrainie. Artyści w sposób żartobliwy i zabawny przedstawili sztuczki iluzjonistyczne i popisy żonglera, angażując naszych uczniów do wspólnej...

Więcej...

Konkurs plastyczny pn. „Chrońmy się prze…

Konkurs plastyczny pn. „Chrońmy się przed zakażeniem wirusem brodawczaka ludzkiego”

      W ramach Powiatowego Programu Profilaktyki  Zakażeń Wirusem Brodawczaka Ludzkiego (HPV) w naszej szkole odbył się konkurs plastyczny pn. „Chrońmy się przed zakażeniem wirusem brodawczaka ludzkiego”.

Więcej...

Jak z niczego zrobić coś?

Jak z niczego zrobić coś?

     Na zajęciach technicznych w klasie 6 pod tytułem "Jak z niczego zrobić coś?" wykonywaliśmy z drewna i innych materiałów drewnopodobnych mostek dla chomika. Nie wszystkie potrzebne materiały trzeba zakupić,...

Więcej...

Konkurs plastyczny pn."Polska - moj…

Konkurs plastyczny pn."Polska - moje miejsce, mój kraj"

     W związku setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości, w naszej szkole odbył się konkurs plastyczny pn. "Polska- moje miejsce, mój kraj". W konkursie wzięli udział wszyscy uczniowie. Dzieci wykonywały...

Więcej...

Obchodziliśmy Europejski Tydzień Świadom…

Obchodziliśmy Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji

     Październik jest miesiącem w którym obchodzimy Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji.      W tym roku pod hasłem: "Motywacja w dysleksji: nasze mocne strony”. 18 października uczestniczyliśmy już po raz...

Więcej...

1000 drzew na 100-lecie Odzyskania Niepo…

1000 drzew na 100-lecie Odzyskania Niepodległości Polski

     Nasi uczniowie uczestniczyli w akcji 1000 drzew na 100 lecie Odzyskania Niepodległości Polski. Drzewa sadziliśmy w okolicy ulicy Owidzkiej. Każdy mógł nazwać swoje drzewo i oznaczyć specjalna plakietką. Uczniowie...

Więcej...

Dzień Edukacji Narodowej 2018

Dzień Edukacji Narodowej 2018

      Jasnowłosy chłopiec, który swoją wrażliwością i dobrodusznością urzeka małych czytelników i zawstydza dorosłych. Tytułowy bohater popularnej książki Antoine'a de Saint-Exupéry’ego, był w naszej szkole motywem przewodnim obchodów Dnia Edukacji Narodowej.

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour