• 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 4
  • 5
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Szkolne Jasełka

Szkolne Jasełka

     21 grudnia 2018 r. w naszej szkole odbyły się tradycyjne Jasełka przygotowane przez uczniów kl. IV-VII pod kierunkiem p. Karoliny Krzemińskiej.     Na scenie pojawili się oczywiście  aniołowie...

Więcej...

Nasza Szkoła przyłączyła się do akcji „P…

Nasza Szkoła przyłączyła się do akcji „Paczuszka dla maluszka”

     Przedświąteczny czas to pora, aby się dzielić i pomagać innym. My tym razem postanowiliśmy wesprzeć tych najmniejszych. Nasza Szkoła przyłączyła się do akcji „Paczuszka dla maluszka” organizowaną przez Fundację...

Więcej...

Projekt „Siła dziewczyn"- NIEUSTRAS…

Projekt „Siła dziewczyn"- NIEUSTRASZONE

     Nasza szkoła zakwalifikowała się do projektu „Siła dziewczyn"- NIEUSTRASZONE. W ramach projektu dla dziewcząt z klas 4-8 odbyły się zajęcia warsztatowe prowadzone przez profesjonalistę „Nieustraszonych”. Zajęcia poruszały zagadnienia dotyczące...

Więcej...

Światowy Dzień Życzliwości w Dwójce

Światowy Dzień Życzliwości w Dwójce

"JEŚLI USUWA SIĘ Z ŻYCIA MIŁOŚĆ I ŻYCZLIWOŚĆ, TO USUWA SIĘ WSZELKĄ PRZYJEMNOŚĆ" Cyceron (106 - 43 p.n.e.)            21 listopada w naszej szkole był Dniem Życzliwości i przebiegał...

Więcej...

XVI Powiatowy Konkurs Ortograficzny - „D…

XVI Powiatowy Konkurs Ortograficzny - „Dyktando Kociewskie”

     Dnia 18.11.2018r. sześcioro uczniów naszej szkoły wzięło udział w XVI Powiatowym Konkursie Ortograficznym- „Dyktando Kociewskie”.      Tekst związany był z historią Polski i naszpikowany arcytrudnymi pułapkami językowymi.

Więcej...

"Wyprawa do Laosu" w Miejskiej…

"Wyprawa do Laosu" w Miejskiej Bibliotece Publicznej

     14 listopada w ramach zajęć koła turystycznego i Klubu czytelniczego odwiedziliśmy Czytelnię Popularnonaukową Miejskiej Biblioteki Publicznej. Tego wieczoru Pan Piotr Wnuk, pasjonat podróży, opowiedział o swojej wyprawie do Laosu....

Więcej...

Nasze sukcesy w Wojewódzkim Konkursie Pl…

Nasze sukcesy w Wojewódzkim Konkursie Plastycznym pn. „POLSKA – MOJE MIEJSCE, MÓJ KRAJ”

     W celu uświetnienia stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę i popularyzowania wśród młodzieży szkolnej twórczości patriotycznej, Międzyregionalna Sekcja Oświaty i Wychowania NSZZ „Solidarność” z siedzibą w Gdańsku, zorganizowała po raz...

Więcej...

Innowacja pedagogiczna „Dbamy o zdrowie …

Innowacja pedagogiczna „Dbamy o zdrowie i przyrodę” - spotkanie z przedstawicielem Nadleśnictwa Starogard

     13 listopada 2018 roku w ramach innowacji pedagogicznej „Dbamy o zdrowie i przyrodę” odbyło się spotkanie z przedstawicielem Nadleśnictwa Starogard, Panem Karolem Skoniecznym. Pan Podleśniczy opowiadał dzieciom, w...

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour