• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Wigilie klasowe w klasach 4-8

Wigilie klasowe w klasach 4-8

Był czas na dzielenie się opłatkiem, drobne upominki i prawdziwie świąteczną atmosferę pełną uśmiechu i ciepła. Szczególnym momentem było wspólne kolędowanie, które połączyło nas wszystkich – uczniów i nauczycieli.

Więcej...

Klasy ósme w Gdańsku

Klasy ósme w Gdańsku

Dnia 17 grudnia uczniowie klas ósmych wraz z wychowawcami wzięli udział w przedsięwzięciu Ministra Edukacji „Wyjście z klasą”. W ramach programu udaliśmy się do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Więcej...

Zajęcia z tworzenia kartek świątecznych …

Zajęcia z tworzenia kartek świątecznych i dekorowania pierników

Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w wyjątkowych zajęciach, podczas których wykonywali kartki świąteczne i dekorowali pierniki przeznaczone dla podopiecznych Hospicjum oraz najuboższych.

Więcej...

Akcja Rowerowa "Kręcę ze szkołą…

Akcja Rowerowa "Kręcę ze szkołą"

Tak tak, nasza Pani Dyrektor też kręci na rowerze. Również pierwszaki z klasy B - choć w okrojonym składzie nie dają się grypie, kręcą więc dla zdrowia, kondycji i uśmiechu, a...

Więcej...

IV Spotkanie Mikołajkowe

IV Spotkanie Mikołajkowe

Wczorajsze IV Spotkanie Mikołajkowe znów pokazało, że kiedy nasza szkolna społeczność spotyka się w jednym miejscu, robi się naprawdę magicznie. 

Więcej...

Klasy trzecie wybrały się do kina na świ…

Klasy trzecie wybrały się do kina na świąteczny film

Dzisiaj klasy trzecie wybrały się do kina na świąteczny film pt. "Mysz-masz". Dzieci z dużym zainteresowaniem śledziły losy bohaterów, reagując żywiołowo na wydarzenia na ekranie.

Więcej...

Świąteczne warsztaty klas II w Miejskiej…

Świąteczne warsztaty klas II w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Starogardzie Gdańskim

Z okazji mikołajek uczniowie z klas II odwiedzili Miejską Bibliotekę Publiczną w Starogardzie Gdańskim, gdzie czekały na nich bardzo ciekawe warsztaty o tematyce świątecznej.

Więcej...

Uczniowie klas II uczestniczyli w Mikoła…

Uczniowie klas II uczestniczyli w Mikołajkowym Festiwalu Koszykówki 2025

Uczniowie klas II mieli okazję uczestniczyć w Mikołajkowym Festiwalu Koszykówki 2025, organizowanym przez Gama Akademia Koszykówki.

Więcej...

Warsztaty świąteczne i warsztaty szycia …

Warsztaty świąteczne i warsztaty szycia w Społecznym Centrum Wsparcia Rodziny

Uczniowie klas 5 i 7 wzięli dziś udział w wyjątkowych zajęciach, podczas których przygotowywali kartki świąteczne, listy do Mikołaja oraz świąteczne ozdoby, a starsi uczniowie uczyli się podstaw szycia. Było twórczo,...

Więcej...

Mikołajki w klasie 1b

Mikołajki w klasie 1b

5grudnia w naszej klasie panowała wyjątkowo radosna, świąteczna atmosfera. Uczniowie przyszli do szkoły w pięknych, świątecznych akcentach – mikołajkowych czapkach, sweterkach i reniferowych opaskach.

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour