• 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 5
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Innowacja „Stwórz z niczego coś pięknego…

Innowacja „Stwórz z niczego coś pięknego”

Podsumowanie działań w ramach innowacji pedagogicznej „Stwórz z niczego coś pięknego” w pierwszym semestrze roku szkolnego 2021/2022

Więcej...

XXX Ogólnopolski Konkurs Plastyczny na K…

XXX Ogólnopolski Konkurs Plastyczny na Kociewską Kartkę Pocztową o Tematyce Bożonarodzeniowej

     Nasze uczennice: Nikola Łepek oraz Karolina Puczyńska otrzymały wyróżnienie w XXX Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym na Kociewską Kartkę Pocztową o Tematyce Bożonarodzeniowej.      Gratulujemy!

Więcej...

Wyjazd na warsztaty świąteczne do Stacji…

Wyjazd na warsztaty świąteczne do Stacji Dobrego Czasu

     14 grudnia zwarta ekipa „Dwójeczki” wybrała się  do Stacji Dobrego Czasu w Tczewie na spotkanie z Elfami. Uczniowie spędzili tam niezapomniane chwile.

Więcej...

Tajemniczy wyjazd do Gdańska

Tajemniczy wyjazd do Gdańska

     Dnia 3 grudniauczniowie klasIV a, b , V a, b i VI bwzięli udział w wycieczce niespodziance.. Uczestnicy wyjazdu dowiedzieli sięw autokarze, że miejscem docelowym ich wyprawy jest...

Więcej...

Klasy siódme na wycieczce do Centrum Nau…

Klasy siódme na wycieczce do Centrum Nauki Eksperyment i Jump City

     W ubiegły wtorek (23.11), w wycieczce do Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni oraz do Jump City wzięła udział klasa 7c, 7b oraz 7a.      Wczesnym rankiem uczestnicy wyruszyli...

Więcej...

Narodowe Święto Niepodległości

Narodowe Święto Niepodległości

     Zobacz film - Śpiewamy Hymn Polski

Więcej...

Projektujemy modele w grafice 3D

Projektujemy modele w grafice 3D

     Klasa 7a na lekcjach informatyki wykorzystując darmowe oprogramowanie tworzy wirtualne modele 3D. Mieliśmy trzy tematy do realizacji: "pokój nastolatka" oraz "dom moich marzeń".

Więcej...

Dzień dyni i szalonego ubioru

Dzień dyni i szalonego ubioru

     29 października w naszej szkole było wesoło i kolorowo, a to za propozycją Samorządu Szkolnego. J Uczniowie klas  I-III  świętowali DZIEŃ DYNI.

Więcej...

I SZKOLNY KONKURS ORTOGRAFICZNY "MI…

I SZKOLNY KONKURS ORTOGRAFICZNY "MISTRZ  ORTOGRAFII”

"Źle mówić lub pisać, to znaczy krzywdzić swoją mową wszystkich, którzy ją budowali” Janusz Korczak      28.10. 2021r. odbyła się pierwsza edycja Szkolnego Konkursu Ortograficznego "Mistrz Ortografii”, którą przygotowały panie: Magdalena...

Więcej...

Bezpieczeństwo

Akcja „Moc Bazera czyni bohatera”

      Nasza Szkoła przystąpiła do akcji „Moc Bazera czyni bohatera”. Jest to kampania społeczno-edukacyjna mająca na celu przeciwdziałanie przemocy wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcja rozpoczęła się w kwietniu 2013 roku i potrwa do grudnia 2013 roku, a swym zasięgiem obejmuje Trójmiasto i okolice.

Więcej informacji na temat naszego udziału w akcji „Moc Bazera czyni bohatera”.


O BEZPIECZEŃSTWO DBAMY ZAWSZE

Prezentacja zasad bezpieczeństwa (Prezentacja MS PowerPoint)
Quiz (plik MS Word)

 

KONKURS BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ

    Nasza szkoła w okresie od 10 października 2012r. do 31 marca 2013r. wykonywała zadania przewidziane regulaminem konkursu Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń.
    Konkurs zorganizowała redakcja miesięcznika Perspektywy Europejskie, Fundacja Państwo Obywatelskie oraz Komitet Honorowy.

 

Regulamin II Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół wszystkich rodzajów i stopni, pod nazwą BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ. (plik pdf)


Link do projektu Bezpieczna Szkoła:  www.bezpieczna-szkola.com


Zbiorcza informacja o wykonaniu zadań konkursowych. (plik pdf)

 

Zadanie 1
Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły, debaty uczniowskiej nt. Państwo, prawo, społeczeństwo, obywatel z testem sprawdzającym dla uczniów wg układu opracowanego przez szkołę. Ocena jury na podstawie testów, po 3 z każdej klasy, przesłanych do jury konkursu pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 2
Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel-uczeń, dziecko-rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości). Zasady konkursu, z dostosowaniem do grup wiekowych, opracowują szkoły uczestniczące w konkursie. Ocena na podstawie 10 najciekawszych prac wg wyboru szkoły, przesłanych przez szkoły do jury konkursu. (plik pdf)

Zadanie 3
Przeprowadzenie spotkań uczniów z przedstawicielami Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, organizacji społecznych etc. nt. Bezpieczne zachowanie w szkole, domu, na ulicy; zagrożenia, udzielania pomocy, obrona konieczna itp. Ocena na podstawie opisu wykonanych przedsięwzięć, sporządzonego przez szkołę i przesłanego do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 4
Przeprowadzenie pogadanek we wszystkich klasach na temat: Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka, w tym nietykalności cielesnej, a zwyczaje szkolne. Zalecane podjęcie tematu relacji „chłopcy-dziewczęta” – język, kultura osobista etc. „Czy uczniowie klną i dlaczego …” Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury pocztą elektroniczną. (plik pdf)

Zadanie 5
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat Tytoń, narkotyki, dopalacze – jak się przed tym bronić? Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 6
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciśnięciem do „paczki”. Wskazany udział specjalisty ds.. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 7
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę. (plik pdf)

Zadanie 8
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa”, gdzie szukać pomocy? Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych. (plik pdf)

Zadanie 9
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia …. Prezentacja może obejmować podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji odpowiedniej dla grup wiekowych, a także tematykę przestępczości nieletnich i wykonywania kar orzeczonych przez sądy dla nieletnich oraz sądy powszechne. (plik pdf)

Zadanie 10
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez uczestniczącą w konkursie szkołę, dotyczącego kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. (plik pdf)

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour