• 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 8
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Góra grosza

Góra grosza

W lutym zorganizowano w naszej szkole zbiórkę pieniędzy „Góra Grosza” na rzecz Towarzystwa Nasz Dom. Zbierali wszyscy uczniowie i pracownicy szkoły. Zebrane pieniądze pomogą dzieciom z domów dziecka.

Więcej...

Konkurs na Kociewską Palmę Wielkanocną

Konkurs na Kociewską Palmę Wielkanocną

W sobotę w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Starogardzie Gdańskim przy ul. Traugutta odbył się finał XV edycji konkursu na Kociewską Palmę Wielkanocną. Uczestnicy zaprezentowali nie tylko piękne, ale...

Więcej...

Tydzień uważności

Tydzień uważności

Pierwszy w naszej szkole Tydzień Uważności już za nami! To był dobry czas, w którym mogliśmy skupić się na relacjach i obserwacji samych siebie. Poznaliśmy znaczenie prawidłowego oddechu oraz nauczyliśmy...

Więcej...

Szalony Wiosenny Tydzień 18-22.03.2024

Szalony Wiosenny Tydzień 18-22.03.2024

Równolegle z Tygodniem Uważności, w dniach 18-22 marca w naszej szkole odbył się Szalony Wiosenny Tydzień. Akcja zainicjowana przez Samorząd Uczniowski.

Więcej...

Pierwszy Dzień Wiosny

Pierwszy Dzień Wiosny

Pomimo deszczowej aury, uczniowie naszej szkoły przywitali Pierwszy Dzień Wiosny z radością i aktywnie. Były wyjścia do kina, do biblioteki miejskiej, pikniki, gry i zabawy. Witaj Wiosno!

Więcej...

Konkurs informatyczny

Konkurs informatyczny

GRATULUJEMY!!! Uczniowie naszej szkoły Agata Ćwiklińska, Julian Bober, Dominik Głodek, Kacper Prabucki i Krzysztof Pałkowski z klasy 6A brali udział w ogólnopolskim konkursie informatyczno – matematycznym.

Więcej...

Wiosenny spacer kl.1a

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Przyroda budzi się do życia. Korzystając ze słonecznej aury klasa 1a wybrała się na spacer, by poszukać pierwszych oznak wiosny. I udało się! W okolicznych...

Więcej...

Sprawozdanie z przebiegu Międzynarodowe…

Sprawozdanie z przebiegu  Międzynarodowego Konkursu Matematycznego Kangur 21.03.2024

Sprawozdanie z przebiegu Międzynarodowego Konkursu Matematycznego Kangur przeprowadzonego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Starogardzie Gdańskim

Więcej...

Warsztaty pizzy

Klasa 1a we wtorek wzięła udział w warsztatach pizzy. Każdy miał okazję sam przygotować swoją pizzę oraz ją skosztować. Było przepysznie :)   Obejrzyj relację z wydarzenia: https://youtube.com/shorts/j_hB1-DceBY?feature=share

Więcej...

Projekt klas ósmych - miniatury zabytków architektury Polski


     Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.

Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:

• podejmowania decyzji:  sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu u
czniowie w szczególności uczą się:

podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;

poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;

przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem

prowadzącym projekt;

prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;

oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).

 

Orange Colour Red Colour Blue Colour Green Colour