|
|
Akcja Rowerowa "Kręcę ze szkołą…
![]() Tak tak, nasza Pani Dyrektor też kręci na rowerze. Również pierwszaki z klasy B - choć w okrojonym składzie nie dają się grypie, kręcą więc dla zdrowia, kondycji i uśmiechu, a... Więcej...IV Spotkanie Mikołajkowe
![]() Wczorajsze IV Spotkanie Mikołajkowe znów pokazało, że kiedy nasza szkolna społeczność spotyka się w jednym miejscu, robi się naprawdę magicznie. Więcej...Klasy trzecie wybrały się do kina na świ…
![]() Dzisiaj klasy trzecie wybrały się do kina na świąteczny film pt. "Mysz-masz". Dzieci z dużym zainteresowaniem śledziły losy bohaterów, reagując żywiołowo na wydarzenia na ekranie. Więcej...Świąteczne warsztaty klas II w Miejskiej…
![]() Z okazji mikołajek uczniowie z klas II odwiedzili Miejską Bibliotekę Publiczną w Starogardzie Gdańskim, gdzie czekały na nich bardzo ciekawe warsztaty o tematyce świątecznej. Więcej...Uczniowie klas II uczestniczyli w Mikoła…
![]() Uczniowie klas II mieli okazję uczestniczyć w Mikołajkowym Festiwalu Koszykówki 2025, organizowanym przez Gama Akademia Koszykówki. Więcej...Warsztaty świąteczne i warsztaty szycia …
![]() Uczniowie klas 5 i 7 wzięli dziś udział w wyjątkowych zajęciach, podczas których przygotowywali kartki świąteczne, listy do Mikołaja oraz świąteczne ozdoby, a starsi uczniowie uczyli się podstaw szycia. Było twórczo,... Więcej...Mikołajki w klasie 1b
![]() 5grudnia w naszej klasie panowała wyjątkowo radosna, świąteczna atmosfera. Uczniowie przyszli do szkoły w pięknych, świątecznych akcentach – mikołajkowych czapkach, sweterkach i reniferowych opaskach. Więcej... |
Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania.
Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:
• podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;
•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;
•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem
prowadzącym projekt;
•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;
•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).
Podczas zajęć kreatywnych uczniowie klas ósmych wykonali miniatury zabytków architektury Polski. Zajęcia były prowadzone metodą projektu, a wykonane prace przedstawione społeczności szkolnej na wystawie w bibliotece. Prace uczniowie wykonywali w parach lub indywidualnie, wspierając się nawzajem. W założeniu miały powstać makiety, jednak podczas realizacji zadania, okazało się to zbyt trudne do wykonania. Dużą trudnością okazało się również wykonanie opisu danego obiektu, czyli wyszukiwanie informacji
z różnych źródeł. W pracy metodą projektu uczniowie w szczególności uczą się:
• podejmowania decyzji: sami wybierają lub doprecyzowują temat, problem do rozwiązania, sposób działania, źródła informacji itp., zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i celami projektu;
•poszukiwania: szukają sposobów zbadania i możliwości rozwiązania problemu;
•przedsiębiorczości i elastyczności: wytrwale i w przemyślany sposób dążą do realizacji założonego planu pracy; gdy pojawiają się poważne przeszkody starają się je przezwyciężyć lub modyfikują swoje działanie w wyniku dyskusji w grupie i konsultacji z nauczycielem
prowadzącym projekt;
•prezentowania swojej pracy innym: przygotowują i przeprowadzają publiczną prezentację projektu;
•oceniania pracy swojej i innych: oceniają swoje wysiłki i ich ostateczny efekt (z punktu widzenia „kryteriów sukcesu”, określonych wcześniej wspólnie z nauczycielem).