|
Sprzątanie Świata 2024
Nasza szkoła wzięła udział w 31. Akcji Sprzątania świata - Polska, która w tym roku prowadzona jest pod hasłem: „Na straży czystej Ziemi. Od 1994 roku”. Więcej...Akademia Językowa
19 września uczniowie z klas I-III mieli okazję poćwiczyć język angielski metodą Teddy Eddie z Akademią Językową Mega English. Teddy Eddie był bardzo przyjazny, a lekcje sprawiały dzieciom wiele radości.... Więcej...Rocznica agresji sowieckiej na Polskę
17 września w 85. Rocznicę Agresji Sowieckiej na Polskę podczas uroczystości upamiętniających wydarzenie, naszą szkołę reprezentował poczet sztandarowy. Więcej...Bierzemy udział w akcji "Szkoły peł…
Kochani Rodzice, Uczniowie! Nasza szkoła bierze udział w akcji Szkoły pełne talentów. Pomóżcie nam zbierać talenciaki! Bez Was nic nie zdziałamy, a z Wami możemy wszystko! Talenciaki można wrzucać do skrzynek... Więcej...Zajęcia Rummikub
Pierwsze zajęcia Rummikub w nowym roku szkolnym już za nami! W tym roku szkolnym również przyłączyliśmy się do Programu Rummikub w Szkole 2.0. Więcej...Zajęcia pierwszej pomocy w klasach pierw…
W piątek 13 września uczniowie klas I-III uczestniczyli w zajęciach udzielania pierwszej pomocy z ratownikami drogowymi PZM. Więcej...Wycieczka klas drugich
W dniu 09.09.24 r. klasy drugie wybrały się na pełną przygód, integracyjną wycieczkę na Ranczo Zbyroza w Osowie Leśnym! Dzieci miały okazję zaprzyjaźnić się z uroczymi alpakami i innymi zwierzętami... Więcej... |
W ramach projektu Widzę, doświadczam, rozumiem pani Ewelina prowadzi terapię integracji sensorycznej połączoną z terapią ręki. Terapia integracji sensorycznej określana jest mianem naukowej zabawy. Podczas sesji dziecko huśta się w hamaku, toczy w beczce, jeździ na deskorolce czy balansuje na kołysce. Przez zabawę przyjemną i interesującą dla dziecka dokonuje się integracja bodźców zmysłowych oraz doświadczeń płynących do ośrodkowego układu nerwowego, co pozwala
na lepszą organizację działań.
Zajęcia mają wpływ na organizację wrażeń sensorycznych . Oznacza to, że mózg, otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów (wzrok, słuch, równowaga, dotyk, czucie ruchu-kinestezja) dokonuje ich rozpoznania, segregowania i interpretacji oraz integruje je z wcześniejszymi doświadczeniami. Na tej podstawie mózg tworzy odpowiednią do sytuacji reakcję adaptacyjną- ruchową jak i myślową. Integracja sensoryczna jest procesem, dzięki któremu mózg otrzymując informację ze wszystkich systemów zmysłowych dokonuje ich segregacji, rozpoznania, interpretacji i integracji z wcześniejszymi doświadczeniami.
Więcej informacji na temat terapii integracji sensorycznej:
www.integracjasensoryczna.org.pl
www.pstis.pl